Vad har vi gjort idag?

2010-01-08 @ 20:39:06
Absolut ingenting...

... bara tagit det lugnt!

Jag bara sitter här och vet inte var jag ska börja... har en massa saker att göra och fixa... men får inte tummen ur...

Prinsessan var i skolan, lill Fan var hemma med feber. Jag och lill Prinsessan var ute och handlade under tiden som lille Bror sov middag och lill Fan och Värstinnan tittade på Twilight filmen New Moon.

På hemvägen stannade vi och lilla gumman åkte kana i isbacken... upp och så ner på rumpan, upp och så ner... så höll hon på tills mamma höll på att frysa benen av sig.

Väl hemma igen satte jag igång med maten... gamlemormors köttbullar med brunsås och potis... en mycket uppskattad rätt bland både stora och små!

Resten av dagen har förflutit i ett lugn... småbarnen har badat skumbad inte mindre än 3 gånger.

    

Nu är det kvällen och time för både mys och film... eller något i den stilen!

Sen ska mamman i säng någorlunda tidigt för imorgon är det jobb igen...

Kommentarer
Postat av: N

Så SÖTA små krabater! Glad & stolt storasyster är jag:)

2010-01-10 @ 13:11:10
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: jennie

söta.

2010-01-10 @ 15:56:09
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0