Firar ni idag?

2010-06-06 @ 11:36:28
Jag själv sitter på jobbet... och tror inte att jag hade firat även om jag var ledig!

Jo kanske hade jag om skattkistan varit lite tyngre... bakat en god tårta och lagat någon god mat... men det kunde lika gärna ha varit en vanlig söndagsmiddag.

Idag kom jag plötsligt på att det är ju redan juni månad och jag har inte fixat balkongen... den brukar jag annars börja med i början av maj.
Det finns 3 anledningar till att jag inte gjort i ordning där ännu...

1. Jag trodde de skulle börja renovering av balkongen nu på våren, men tydligen inte!
2. Jag tänkte att det inte var någon idé att göra i ordning den eftersom jag trodde att jag skulle ut och resa.
3. Skattkistan tom ... kanske kan jag förvandla den i slutet av månaden.

Nu är min terminal slut... ska bara hämta lite kaffe och sen ska jag fortsätta att boka resor åt personer som tvärtemot mig... FIRAR NATIONALDAGEN idag!

Kommentarer
Postat av: Monica

Klart jag firar !!

Väldigt enkelt, väldigt svenskt...

Kolla in min blogg så får du se hur !!

Tips till balkongen :

BILLIG färg, om du har några riksdaler i skattkistnan och om den går att måla...

och / eller massor med plockade ängsblommor i vaser och skålar överallt på balkongen...

Släng ut dukar/skynken och kuddar inifrån lgh så behäver du inte köpa nytt. Inga balkongmöbler ?"

Släng allt på golvet, blanda saft eller drick vin och njut av att sommaren i alla fall är här !!!

Ha det bra,

Kram,

Monica

2010-06-06 @ 15:13:32
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0