Kärringen börjar bli...

2010-06-05 @ 14:00:18
... riktigt gammal och grå!

Vikten går bara uppåt... fötter, ben, armar och ansikte svullnar av någon oförklarligt nästan varje dag. Rynkorna blir fler och fler...
Titta på håret... brunt upptill och svart nertill! Har försökt få samma färg på hela men det går inte...

Jag är slut helt enkelt... förbrukad... dags att kassera! Hm undrar om det är något som går att återvinna?

       
                                                          (Här ser man svullot...)

Divan och Prinsessan har kommit tillbaka från skolresan... Prinsessan hade haft jättekul och Divan hade delat rum med en av mina favoritmammor i klassen.
Den här söta lilla ängeln hade Prinsessan köpt till mig för "sina glasspengar" hos handlesman Flinck.

           

Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Tycker inte alls att du ser ut som något svullo:-)

Du är fin som du är!!



Kramar

2010-06-06 @ 00:11:12
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: vilsen

DU ÄR VACKER! Fin och UNDERBAR! Bara så du vet! :)

Och snart ska vi träffas.... Efter midsommar har jag tänkt att åka till Göteborg och stanna där i några dagar ;)

KRAMAR!

2010-06-06 @ 10:03:07
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: regnnatt

Svullo, du är rolig ;). Men visst, ibland hinner det liksom ifatt en... man ser sig i spegeln och tänker VÄNTA. Så är livet, framåt. Jag tröstar mig med att dom jag bryr mig om, vill vara fin för, dom åldras också. Samtidigt med mig. Så när vi ser på varandra är vi fortfarande lika vackra som då. Kram fina söta du!

2010-06-06 @ 10:55:37
URL: http://regnnatt.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0