Som ett barn i en godisbutik...

2010-06-14 @ 14:48:21
... sitter jag här och dreglar över en massa snygga inredningsdetaljer! Det var inte bara för barn... det fanns ett Pottery Barn paradis även för vuxna!

Har insett att jag helt enkelt måste gifta mig med en amerikan... kom igen Johnny Messner jag vill ha dig! Eller så får jag helt enkelt bli illegal inredningsflykting!


(bild från www.potterybarn.com)


(bild från www.potterybarn.com)


(bild från www.potterybarn.com)


(bild från www.potterybarn.com)


(bild från www.potterybarn.com)


            (bild från www.potterybarn.com)


Nedrans att de inte säljer till utlandet. Kanske man kan kontakta dem och fråga dem var de köper in sina saker.
Det kanske går att få hit till svealand också...

POTTERY BARN

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej !!

Visst är Pottery Barn underbara !!

Men det är lätt att kopiera deras stil; vita ikea-soffor,tyger kan man skaffa själv och sy likada kuddar av och en del ljusstakar, soffbord och liknande kan man hitta i indiska affärer ( alltså affärer som säljer från indien, det är inte altid de är så dyra....

"Kul" att du nämde detta att det är konstigt att husen inte rasar här. De gör nämligen det , då och då....

Just där på bakgården rasade ett helt våningshus för 10 år sedan. Som tur är kom ingen till skada. Det var ett gapande hål där i ett par år , innan det byggdes upp igen.

Gillar dina inspirationsbilder, vill gärna se mer om jag får...

Kram,Monica

2010-06-14 @ 16:06:48
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Mimia

Monica:Ja det är precis det jag menar i föregående inlägg när jag skriver att vi drömmer och med enkla medel försöker få till något liknande.



Det är hemskt att hus ska behöva rasa så där! :/

Vet att det i Egypten är jättevanligt att hus bara rasar. Här i sverige har man väl mer koll på hus... tror jag.

2010-06-14 @ 16:58:42
Postat av: Nina/habibty

Du har ofta så himla fina inredningsbilder! De här är helt underbara! Kanske kan du söka asyl som inredningsflykting;)) Why not liksom?;) Kul att du belv inspirerad av maten. Kram!

2010-06-14 @ 20:46:33
Postat av: Anonym

vad skön blogg du har..;)

2010-06-15 @ 01:14:09
URL: http://arabbruden.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0