Aj aj aj...

2010-03-18 @ 19:48:21
... huvudet värker!

Idag när jag kom hem från jobbet kändes det lägligt att ta med sig lille Bror in i sovrummet och sova lite middag.

Det är de enda gångerna jag kan lägga mig mitt på dagen om jag skulle vilja det... "sssch... nu ska lille Bror sova middag!"

Och så passar jag också på att ta en liten powernap på samma gång...

Har ont i varenda led... inga värktabletter hjälper! Det blev nog för mycket med kursen som var från tidiga morgon till sena eftermiddagen, vila lördagen och sen jobba söndagen. Plus att jag den här veckan har haft bara 13 timmars dagar... och så allt annat när man kommer hem.

Jag har alltid haft problem med att somna in på kvällen/natten... nu har jag inga problem som helst med det. Det jobbiga är att varje gång jag vill vända mig under natten så vaknar jag av en fruktansvärd smärta och måste verkligen kämpa för att komma runt. Känns nästan som om jag vore förlamad!

Idag har vi ätit god fisk...

Imorgon blir det shopping med småflickorna... och så ska jag hämta min nya matta som jag köpt till vardagsrummet. Jippi! Äntligen ska mördarryan bort från vardagsrummet!

Aldrig mer en sådan matta med sådana här barn!

Snabeldraken har förresten gått sönder... det var ett tag sen, så jag sopar sönder mina armar.

Nu ska jag spela Buzz Jungle Party med barnen innan de ska i säng...

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! kikar in lite, tror jag har hälsat på här innan. Men jag ville bara säga att du har helt underbart vackra barn, men det visste du nog redan, hihi! Ha en skön helg.



Mvh Tessan

2010-03-19 @ 07:09:42
URL: http://tessilooo.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Tessan: Tackar! Alla barn är fina... tack för titten och välkommen åter.

2010-03-19 @ 08:58:24
Postat av: Tessan

Jag gillar Blogspot jättemycket, har faktiskt provat Blogg.se men jag fattade inte så mycket då. Men Blogspot känns lite lättare för mig iallafall. Tack för gulliga kommentarer!

Kram

2010-03-19 @ 09:05:13
URL: http://tessilooo.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0