Aningen vårigt!

2010-03-20 @ 16:33:15
Idag hade jag ingen feber så då gick jag till jobbet... skulle egentligen bara jobba idag, men jobbar imorgon också för det var ont om folk.

Drottningtorget var härligt vårligt idag! All snö borta, inget grus eller skräp... hela torget var rensopat och torrt.
Jag fick riktiga vårkänslor när jag korsade torget! Solen sken... det var bara värmen från solen som inte var så där härligt värmande som den är på våren...

Jobbade bara 5 timmar idag och vi hade det riktigt kul... en massa flams och trams!

Efter jobbet var jag och handlade kläder till tjejerna som jag lovat att jag skulle göra igår... och som inte blev av för att jag hade feber och mådde dåligt.

Mår dåligt nu med... skulle nog varken ha jobbat eller shoppat!

Alldeles strax ska jag äta god mat... lax som är marinerad i soya och ingefära och nudlar som är stekta med wokgrönsaker. Det är mumsigt!

Sen blir det mys med barnen ikväll... igår var vi oense om myset och höll på att tjafsa hela kvällen... till sist gav jag med mig och tvingade mig ut i mörkret för att köpa mys till dem.

När jag kom tillbaka in igen så sov alla utom lill Fan... han smakade lite granna på det goda och sen somnade han också.

Idag har lill Prinsessan bestämt mys... och det blir en blandning mellan marängsuisse och bananasplit.

Få se om Divan kommer hit och äter om en stund... jag skulle i alla fall spara mat åt henne sa hon.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0