Bulgur, cheesecake och buzz...

2010-03-13 @ 19:33:12
Divan kom ju hit på fredagsmys igår kväll... hon stannade över och sen dess så har hon legat i min säng!

Hon mår inget vidare...

Hoppas bara att hon känner sig bättre till imorgon för då har hon en dansklass med en massa småbarn.

Det har varit en lugn lördag... har inte gjort något speciellt! Tog en sväng till Rusta och köpte BUZZ-kontroller och ett spel "Jungle Party" till barnen...
Dessa kontroller och spel har de velat ha sen vi var i Borås för några veckor sen...

Jag har sprungit runt till olika GAME affärer osv men utan resultat, kontroller har jag hittat både nya trådlösa och begagnade med sladd. Men spelet har inte funnits någonstans... en kille på Game sa att de inte fick ut det till butikerna längre. Förra gången jag gick till Rusta tittade jag efter just det här spelet... men då fanns det inte!

Himlar vad glad jag blev när jag såg i Rustabladet att de sålde både spel och kontroller just nu... på Rusta köpte jag också akrylfärger till Divan så att hon kan måla sina tavlor... hon var ute efter lite större tuber och det hittade jag där, dock så var de inte miljövänliga! Till nästa gång får vi hitta ett miljövänligt alternativ!

Idag har jag också startat en grupp på Facebook... en grupp för oss som var med på utbildningen i veckan. En sida där vi kan pusha, hjälpa och stödja varandra... sak bli riktigt spännande att se vad de andra gör med sina nya kunskaper. De har redan en del fördelar och försprång... då de genom sina jobb har dagliga kontakter med den målgrupp vi ska arbeta med.

Idag har jag också köpt mig en "självevalueringsbok"... mer om det senare.

Idag åt vi sallad med tonfisk, gurka, blandade salladsblad, oliver, tomat, majs, rostade pumpafrön och bulgur... det var riktigt mumsigt! Till efterrätt blev det Prinsessans cheesecake...

Nu är det snart kvällen...  och imorgon är det jobb som gäller!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0