Det blev ungarnas...

2010-03-07 @ 13:03:01

... favoritfrukost idag! Som så ofta på helgerna...

Hummus, tomat och mozzarellaost och så qishta med fikonmarmelad och så naturligtvis Libabröd till detta.
Lill Prinsessan gav sig inte förrän varenda tallrik var så gott som ren...

     

Igår blev det ingen inhandling av färg... Prinsessan mådde ju dåligt (och hon ville inte vara ensam) så jag hann bara springa ut och handla lite... eller ja jag handlade ganska så mycket faktiskt, all mat för nästa vecka!

I morgon är jag ledig men sen är det fullt ös varje dag... ny plats, ny lokal, ny intsruktör och nya ansikten... ska bli så spännande. Ska bara hinna läsa ut böckerna innan tisdag också...

Idag mår Prinsessan bättre, så idag kan jag kanske kila iväg och handla det jag vill!

Undrar om den förlorade dottern kommer hem idag? Ja just hon... den där Värstinnan! Fattar tydligen inte att hon är saknad...

Näpp... nu är det dags att ta ett stort andetag, glömma ryggen och sätta fart!



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0