Divan skrattade åt mig...

2010-03-17 @ 19:06:12

... när jag berättade om en kommentar jag fick av en kund när jag jobbade sent sist!

"Men mamma då!" ropade hon.

Sista kunden jag hade för kvällen, ringde om försenat fordon... jag hann bara svara, ta namnuppgifter och fälla någon kommentar om att det ju var olyckligt att bilen var sen...

Plötsligt ropade killen att nu kommer bilen och "kolla där det är ju min polare som kör!"

Jag sa "det var väl bra" och skulle precis avsluta samtalet då han sa: "Och du jag måste bara säga att du har den sexigaste rösten jag hört... det ska du ha credit för!"



Det var det tredje samtalet den kvällen som jag fick en kommentar om min röst!

Det fick mig att fundera... på yrkesval... kanske man skulle överväga att jobba med telefonsex! Not!


(Hur i hela friden kan någon låta sexig när man gör en bokning och endast frågar tråkiga saker som telefonnummer eller personnummer? Vart vill du åka? Vilken tid vill du åka? Ska det vara någon returresa?)









Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0