Everything is back to normal...

2010-03-27 @ 12:44:49
... det regnar! Vad annars?

Idag tog jag mig en sovmorgon som hette duga... fast jag har ju inte direkt sovit... det går inte med de här ungarna!
Har fått ropa på dem stup i kvarten att de ska sluta klampa som elefanter, sluta bråka och skrika, sänka tvn och sluta dunsa... det fortsätter i all evighet!

Vi är verkligen inte gjorda för att bo i trång liten lägenhet... de här barnen skulle bo långt ute på landet i någon stor skog där de inte kunde störa någon...

Vad har då dagen att erbjuda?

Jo vad annars om inte STÄDNING... ska också försöka hämta nya mattan och bestämma tid för att hämta bokhyllan. Fast först måste jag vara säker på att jag har bärhjälp... den är stor och tung... a la model indisk/orientalisk.

Den är i mörkt trä... har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ha mörkt trä eller inte. Är inte bokhyllan fin som den är så hamnar den under penseln och blir vit! Måste nog känna efter lite först... och se hur det känns att ha den i rummet. Kanske blir det för mörkt?!

Det enda som jag är säker på är modellen... har velat ha precis en sån i flera år nu. Och nu äntligen blir det av!

Nu ska jag göra frukost till min lill Mara och sen ska vi sätta igång med dagens arbete...

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Får man se bilder sen?

2010-03-27 @ 15:16:33
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Mimia

Tess: Ja det kan man kanske få... ;)

2010-03-27 @ 16:04:11
Postat av: En dansös dagbok

Den sidan brukar jag också kolla haha, vi har verkligen samma smak!

2010-03-27 @ 17:08:58
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Den var ju jättefin!

2010-03-27 @ 22:51:38
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0