Funderingar kring sommaren...

2010-03-02 @ 15:35:40
Har suttit här ett bra tag nu och funderat över sommaren...

De senaste åren har jag jobbat precis hela somrarna... inget ledigt! Och barnen eller i alla fall Prinsessan och lill Fan har jag skickat iväg på olika små äventyr för att de skulle slippa vara hemma och ha tråkigt.

Till sommaren vet jag inte riktigt vad jag ska göra... vet att jag har jobb hela sommaren om jag vill. Men vill jag det?

Har stor lust att hyra en stuga någonstans och tillbringa en vecka eller två där med barnen.

Under alla år... så har jag ALDRIG NÅGONSIN varit på en semester med barnen... det skulle vara underbart!

Men nu är de stora så stora att de säkert inte ens har lust att följa med...

Får fundera vidare på det här!

Kommentarer
Postat av: ias hemlis

FÖr några år sen hyrde jag en sommarstuga en vecka... låg 10 meter från vattnet.. GUD va mysigt vi hade det.

2010-03-02 @ 19:19:57
URL: http://iashemlis.wordpress.com/
Postat av: regnnatt

Ååh, tänk om det kunde dyka upp en stuga till er någonstans. Jag önskar verkligen det! Du och din familj verkar vara så värda det :) Finns det ingen som känner någon som känner någon som... tänker så det knakar Kram.

2010-03-02 @ 19:50:21
URL: http://regnnatt.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0