Fyndade idag!

2010-03-25 @ 20:12:17
Tog en promenad till Ica på lunchrasten för att inhandla lite lunch... i stan har all snö smält bort och det ser riktigt vårigt ut. På flera ställen växte det små gula krokusar...

Väl inne på ica plockade jag ihop lite ingredienser till en grekisk sallad och sen fastnade jag vid bokrean... hittade 4 böcker som jag ville ha.

När jag sen stod i kassan och skulle betala så drog de av ytterligare 50% på böckerna... gissa om jag blev överraskad och glad. Det hade tydligen funnits någon liten skylt om det borta vid böckerna men den hade jag naturligtvis missat.

En av böckerna var en kokbok med mat från Toscana... den ska jag frossa i när barnen har somnat!

Nu ska jag fika med min prins...

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Pratade precis med min pappa. Han är i Holland, där är det över 20g. Påskliljor, tulpaner mm står i full blom... Snart kommer det hit! Längtar efter att få se blommor, få känna doften av gräs.



Mat från Toscana...

Gissar att barnen får en ny smakupplevelse i helgen! =)

Och det önskar jag dig å de dina en god sådan. Helg alltså!

2010-03-26 @ 12:02:13
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Romeo Patrick

Oh va gott med grekisk sallad. Varför bjuder du aldrig?! Du svarade aldrig om wordpress Har du lagt ner det?

2010-03-26 @ 19:37:23
URL: http://romeon.net

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0