Idag kändes det...

2010-03-24 @ 20:58:18
... verkligen som att våren nästan är igång!

När jag skulle hem från jobbet var det riktigt soligt och nästan lite varmt. Man blir så förväntansfull...

Sitter här och tittar runt lite bland bloggar... funderar på att lägga mig snart... är helt slut!

Har varit uppe sen 5, efter jobbet var jag och handlade, sen hem och fixade lite lätt mat och sen bar det iväg på föräldramöte.

Prinsessans klass ska på liten skolresa i början av juni och det var den som diskuterades... de vill ha med föräldrar som hjälper till och jag tror faktiskt att jag ska följa med.

Idag har jag också fått ett besked om att sommaren kanske blir helt annorlunda mot vad jag hade tänkt mig att den skulle bli...

Jag hade ju tänkt jobba, men ändå var lite mer ledig mot var jag var förra sommaren... kanske hyra en stuga någonstans.

Det är väl fortfarande det som gäller i första hand... tills jag får klart besked om dagens... "grej"!

Då lär det hända spännande saker här på bloggen...



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0