Igår blev det...

2010-03-28 @ 12:24:58
... favoritkycklingsalladen till middag! Den är så bra för man kan ändra lite på den varje gång... lägga till något nytt eller ta bort något. Igår blandade jag i bulgur... och det var jättegott! Det blev lite matigare...

Vi åt baguette till...

Det blev även lite kvällshopping för mamman... hittade en huvtröja till lill Fan, en långärmad t-shirt till Prinsessan, en t-shirt till lill Prinsessan och byxor och tröja till lille Bror.

Idag blir det nog nya skor till alla barnen... om den här mamman orkar ut vill säga. Både armar och ben är svullna på mig... och värker i alla leder gör det också. Snart dags att börja fila på en kista tror jag...

Idag flyttar Divan hem till storebror... de ska dela lägenhet. Det betyder att jag inte har någon av de stora barnen kvar på samma ort. Inget vidare kul!

Eller jo... Värstinnan hävdar ju att hon bor här... men hon är ju aldrig hemma.

Tråkigt blir det i alla fall! Ensamt om inte annat...

Undrar om det blir någon bokylla idag... bokhyllemänniskorna har inte hört av sig?! De skulle bestämma tid osv...


Har funderat mycket på det här med bloggandet... eftersom jag har en ganska rejäl bloggtorka... det kanske är bättre att sluta och blogga än att posta intetsägande vardagsinlägg som inte ger något. Pausa tills det dyker upp något intressant att skriva om eller fortsätta med dessa små meningslösa inlägg... Vet inte?!


Kommentarer
Postat av: only me

du måste ju fortsätta skriva så jag har nåt roligt att läsa =)

hoppas du snart e lite gladare och mår lite bättre!

kram

2010-03-28 @ 21:36:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Only me: Det är ju just det... jag skriver inget kul och inget intressant! Det lär nog dröja innan jag blir glad igen...

2010-03-28 @ 21:42:18
Postat av: only me

jag tycker det är kul att läsa iaf... eller kul o kul e kanske fel ord om där står tråkiga saker men du fattar vad jag menar kanske iaf...



tråkigt ju :'( är det nåt spec?? eller summan av en massa saker??

2010-03-29 @ 11:35:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Only me: Tror du kan ana vad det är som trycker mig! Vi har ju ändå känt varandra ett tag nu... :)

2010-03-29 @ 15:11:58

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0