Jag kommer att...

2010-03-01 @ 20:22:48
... somna så fort jag lägger huvudet på kudden idag!

Har varit uppe sen fem i morse... kom i säng ca halv 3 i natt, sov dåligt... jobbat hela dagen, varit och handlat lite med Divan och sen hem för att äta middag.

Sen smög jag mig iväg igen... till köpcentret... för att köpa presenter till mina söner. Igår fyllde Prinsen 22 och imorgon fyller lill Fan 9.

Det blev både presenter till pojkarna och lite nytt till mig själv... en blus och en topp!

Efter shoppingen var jag och hämtade ut tre paket som kommit idag... ett paket som innehöll en bok, som jag köpt till kursen jag ska gå i nästa vecka.

Ett lite större paket som också innehöll något viktigt... tro det eller ej... min framtida kompanjon låg ihopvikt i en låda. Stackare... närmare presentation följer i ett senare inlägg!

I det största paketet fanns det... spetsa öronen nu... TOAPAPPER från Lambi! Ett nytt toapapper med barnmönster på... som vi ska prova och se om barnen gillar. Vem tackar nej till GRATIS toapapper? Sånt är ju skittråkigt att kasta pengar på...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0