Regnet det bara öser ner!

2010-03-23 @ 09:40:37
Oj vad det regnar...

Nu börjar det bli sig likt... så som det alltid brukar vara... regn och åter regn! :)

Idag är jag ledsen och nedstämd... har varit uppe sen innan sju, skickat iväg barnen till skolan, ätit frukost med de små och sen surfat runt lite bland bloggar jag brukar titta in på lite då och då.

I en av bloggerna jag brukar läsa då och då... hade det hänt något tråkigt, som gjorde mig väldigt ledsen. Den här kvinnan är en kvinna med ett oerhört stort hjärta, en kvinna som bryr sig om andra och som hela tiden ger sitt stöd till andra. De senaste åren har hon varit med om så mycket sorg, men även lycka och nu igen sorg...
Hon har drabbats av den djävulska sjukdomen cancer...  Hon är stark...jättestark... men hur klarar man av att hantera katastrof efter katastrof? Varför är det vissa som drabbas av ALLT och andra av ingenting?

Jag blev så ledsen när jag läste i hennes blogg... tårarna sprutade och det kändes nästan som att jag bara ville gå och lägga mig i sängen och böla och stanna där resten av dagen.

Men det går inte... jobbar kväll idag!

Jag får föra över mina känslor av sorg till regnet istället... regndropparna får bli mina tårar.

Ha en bra dag! Och ta hand om varandra... ibland går livet för fort!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0