Vart tar dagarna vägen?

2010-03-03 @ 21:59:05
Tiden går så fort och dagarna är så korta...

En härlig dag med solsken... och kvittrande fåglar... men det var ändå ganska kallt, frös ordentligt då vi var ute och promenerade på vår terminalrast.

Handlade efter jobbet och sammanstrålade med Värstinnan som också varit och handlat... kul... hon hade handlat middag och jag hade handlat frukostvaror... vi kompletterade varandra omedvetet!

Nu har Värstinnan åkt för att besöka en kompis till oss... hon behövde komma bort lite... tror att hon varit lite stressad den sista tiden!

Idag stod det tvätt på schemat när jag kom hem... känns i axlarna nu!

Fick ett sms idag om att mina böcker från Adlibris kommit... spännande... imorgon kommer jag att rusa hem från jobbet för att hämta dem.

Snart är det redan helg igen!

Kommentarer
Postat av: malin :)

fin blogg :)

följ gärna min via bloglovin :)

2010-03-03 @ 22:49:11
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Vad är det för böcker du beställt? Spännande att vänta paket :)



Ha en härlig helg

kram

2010-03-05 @ 08:13:47
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0