Vilken värme...

2010-03-25 @ 19:31:11
... här går det undan värre!

Idag är Prinsen här och äter mat... första gången på riktigt länge... då han inte har kört med sin bil för att den behövde fixas. Nu är det gjort så idag kom han!

Spelar ingen roll hur stora de blir, som mamma längtar man efter dem helat tiden ändå...

I morgon kommer lill Maran, som inte heller har varit här på länge... då ska vi mysa! :) 

Jag hoppas att jag inte blir tillfrågad om att jobba i helgen...

Idag har jag hittat bokhyllan jag vill ha... till ett överkomligt pris! Så kanske blir jag ägare till en ny bokhylla den här helgen...

Skulle vara bra för då kan jag sätta igång med att fixa vardagsrummet som jag vill ha det... den nya mattan ligger fortfarande på posten och väntar. Får se till att hämta den imorgon då jag slutar tidigt!

Känner att jag måste sätta igång med examensarbetet ganska så snart... få klart den teoretiska delen snabbt som sjutton och sen ägna mig åt det praktiska fram till sommaren. Ska försöka få allt klart innan sommarlovet börjar.

För sen... då kommer det kanske att hända saker!




Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0