Då blev man med...

2010-05-25 @ 22:03:30
... sommarjobb då! Hade en glad chef idag... som fick fylla upp ett tomt schema...

Bra då blir jag månadsanställd igen och får lite högre lön igen!

Idag var det riktigt kallt på morgonen... dessutom blåste och regnade det. Mera värme tack...

Handlade på vägen hem, lagade mat och sen skulle jag bara vila en stund bredvid lille Bror som sov (sen) middag när jag kom hem... jag somnade och vaknade igen strax innan nio. Då var den eftermiddagen förstörd!

I morgon ska jag vara ledig... gå på utvecklingssamtal och tvätta! Måste även organisera mig lite och ta tag i saker och ting som måste göras... skriva på mitt examansarbete tex.

Barnvakten för helgen börjar redan att konstra... hm!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0