Det blev hela...

2010-05-23 @ 14:32:46
... två filmer till innan jag nanade kudden!

Det blev soffan, datorn, några överblivna godisar från ungarnas lördagsgodis och ett glas cider och så då två filmer "Date Night" och " The Back-up-plan".

Först såg jag Date Night...

    

Och den var nog inte riktigt min typ av film...

Det var däremot The back-up-plan... kanske berodde det på att JL är en av mina favoriter. Jag gillar alla hennes filmer...

Eller var det kanske för att den handlade om kärlek och babysar?

    

Jag gillade verkligen den manliga skådespelaren Alex O'Loughlin... wow... tror inte att jag sett honom i någon film förut. Det var inte att jag tyckte att han var jättesnygg eller så... utan det var väl mer hans rollkaraktär jag gillade!

    

Den här filmen kan jag klart se igen!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0