En levande liten reklampelare...

2010-05-07 @ 12:55:42
... har jag fixat mig idag!

Prinsessan skulle på utflykt med skolan... och skulle ha stor matsäck med sig... de skulle vara borta hela dagen nästan.

Istället för att ta ryggsäcken med sig ville hon ha en av mina egenhändigt designade tygväskor... med mammans logga på.

Det blev riktigt bra! Så nu har jag en levande reklampelare...


I morse hade jag besök av inte mindre än två unga killar... jag hade precis sms:at dem och bett dem att komma på måndag istället (eftersom jag hade bråttom iväg till jobbet)...då de knackade på dörren.

Det var inget annat att göra än att släppa in dem... sen blev det action! De höll på i nästan två timmar innan de släppte mig fri att sticka iväg till jobbet...

Puh! Det var ett evigt borrande...


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja det är ju de :S men men, no more Malava för min del hehe :D finns billigare mycket bättre lack så.

2010-05-08 @ 11:39:15
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0