En riktig sommarsöndag

2010-05-23 @ 22:13:26
Idag har vi varit ute och gungat och lekt i sandlådan och blåst såpbubblor... vi var också en sväng till affären och då passade vi på att köpa ISGLASS och då är det verkligen sommar...

Det blev enkel snabbmat som ungarna beställt... pommes med chicken nuggets! Till efterrätt blev det kladdkaka med vispad grädde.

I morgon är det dags för jobb igen... helgen går alldeles för fort!

Nästa helg... som det ser ut nu... är fullbokad. På lördagen ska jag på förmiddagen gå på Gravid och Bebisfestival på Födelsehuset. På kvällen ska jag på 40-årskalas... nu är det svägerskans tur att fylla "kärring".

På söndagen ska jag till Borås på typ minikonferens på Borås  Sjukhus...då handlar det bara om amning!

Hade tänkt umgås med min kompis där på förmiddagen men hon jobbar tyvärr... så jag får väl ta och göra Boråsstad på egen hand.

Det ska bli jättetrevligt! Jag ser redan fram mot helgen... men jag ska väl inte ta ut något i förskott! Det ser ljust ut på min himmel just nu, men vem vet... innan veckan är slut kanske den är full av svarta moln.

Kanske barnvakten sviker...

Kommentarer
Postat av: only me

håller tummarna för att barnavakt finns till helgen, låter ju som en jättetrevlig helg =)



synd vi bor så långt från varandra annars kunde vi turats om att ha alla barnen thihi



kram

2010-05-23 @ 22:26:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0