Ett litet grrr...

2010-05-01 @ 10:53:43
... till blogg.se!

Nu har inte det sista inlägget gått att kommentera... IGEN!

Ibland fungerar det och ibland fungerar det tydligen inte...

Då var det lördag igen... veckorna passerar i ultrarapid... ett tu tre så ska ni se... att det snart är dags att ta på vinterkläderna igen!

Idag ska vi städa... hm... i alla fall göra ett försök! Och i eftermiddag har jag tvätt... hade först satt upp en tid klockan sju på morgonen, men fastnade vid datorn till 2 på natten. Inte orkade jag gå upp och tvätta inte...

Eventuellt ska vi möblera om lite också, för den gamla bokhyllan står fortfarande kvar i vardagsrummet.

Både Prinsessan och lill Fan drar iväg på festen ikväll...

Kommentarer
Postat av: only me

jag ska också försöka städa klart idag... egentligen gillar jag att fixa hemma men just nu vill jag bara ha semester o slippa göra nåt alls suck



såg du min kommentar på msn??

tycker att du är jätteduktig iaf !!!

kram

2010-05-01 @ 12:04:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: En dansös dagbok

Vår dansresa till Turkiet. Hade egentligen skickat ut alla men de ändrade flygtiderna. Noterade precis att vi kommer ha med oss 3 Eva, 2 Siv, 3 Kristina, 3 Hanna och 2 Lisa haha... Gud va förvirrande!

2010-05-01 @ 15:34:13
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0