Fick mig nästan en liten chock...

2010-05-03 @ 20:13:17
... idag när jag gick ut för att gå till jobbet! Jag har inte varit ute så mycket den senaste tiden. När jag kommer in i en depperiod eller ett skov eller vad det nu är för något... så låser jag gärna in mig och vill inte träffa någon.

Har bara varit ute för att handla... och då oftast på kvällarna! Och när jag har varit ute så har det antingen regnat eller varit grått och blåsigt.

Jag fick nästan en chock idag när jag kom ut och det var så fint och SÅ varmt! Jag tror jag hade ett stort leende på läpparna HELA vägen till jobbet. Jag får ju promenera en stund när jag kommer fram och det var så härligt att gå där i solen. Gatorna var nysopade,det var varmt i luften och det luktade vår...

Forsythiabuskarna blommar och barnen lekte under stoj och skratt ute på dagisgården... hade lust att sätta mig på en bänk i solen och strunta i jobbet.

Men så kan man ju inte göra när man äntligen får lov att arbeta lite!

Jag har glömt av något viktigt... jätteviktigt, som skulle ha varit klart tills idag!

Gissa vad?

Kommentarer
Postat av: only me

hmm ingen aning..?

2010-05-04 @ 10:29:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Deklarationen! Jag höll på att totalglömma den... Divan ringde mig och sa att hon var på väg för att lämna in sin deklaration och jag bara va????

Hade inte en aning om att den skulle vara inne igår!

2010-05-04 @ 11:19:56
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :) då tycker du som jag. Har sånna tatuerade tillochmed :)

2010-05-04 @ 16:17:56
URL: http://candis.se
Postat av: only me

aha okej =)

jag fick påminna sonen in i det sista att han var tvngen att göra det själv var jag duktig o gjorde det i tid men bara för att pojkvännen ville ha hjälp med sin...

2010-05-04 @ 22:35:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0