Gissa vem som...

2010-05-26 @ 11:50:19
... försov sig i morse och missade utvecklingssamtalet?

Jag som trodde att jag hade sovit ut ordentligt igår eftermiddag...

Tvätten är i full gång... när det är klart ska vi gå på "FOLKFEST" och titta på Prinsessan då hon dansar med sin grupp.

Ska bli kul! Om jag klarar av att gå dit vill säga... ryggen pinar mig så... får se när tvätten är klar hur den känns.

Imorgon och på fredag har jag två långa pass på jobbet... 8,5 timmar jobb och med restid blir det 11 timmar borta hemifrån. Det är mycket när man har småbarn... och det är mycket för en trött mamma som behöver sova middag efter 7 timmars jobb. Haha!

Nu ska jag ner och hänga tvätt...

Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Oj då!



Var själv på utvecklingssamtal med Virus igår. Gick bra men hon behöver lära sig att räcka upp handen lite oftare och "prata mer"...

Det där sista finner jag lite märkligt med tanke på hur mycket hon tjatrar hemma! :D



2010-05-26 @ 15:54:44
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0