I like Vista Print!

2010-05-12 @ 12:47:56
Den sista tiden har jag nästan dagligen varit inne på Vista Prints hemsida och suttit där och pysslat och designat mina pappersattiraljer.

Jag bara älskar sidan... det är billigt och sakerna håller bra kvalitet!

Titta in på
Vista Print själva och inspireras... just nu får man 25% rabatt om man handlar. Man kan hitta alla möjliga roliga saker där. Musmattor, muggar, t-shirtar, almenackor, fotoalbum osv... bra som presenter! Eller varför inte göra egna fina inbjudningskort till kalaset eller tackkort...

Dessutom kan man omvandla deras idéer efter sitt eget huvud och få den produkt man själv vill ha... de har vanliga vykort som jag gjorde om till små reklamkort som jag ska ha att dela ut till olika bvc, socialförvaltningar osv
Kort som verkligen känns lyxiga och eleganta!

* Ett litet tillägg efter att ha läst kommentaren jag fått: Själva trycksakerna är ju gratis om det är ett sådant erbjudande man väljer, sen kan det kosta extra för att ladda upp en bild eller logga, och portot är som sagt ganska högt... men det beror på att sakerna skickas från Belgien och inte härifrån Sverige som man kan tro.
Första gången (för längesen) då jag själv var inne för att beställa något blev jag också avskräckt från att beställa när det plötsligt tillkom kostnader... men nu anser jag att de är prisvärda!

Prinsessan som älskar att måla och designa har fått en egen liten idé... hon frågade mig häromdagen om ett barn får lov att starta ett företag.

Hon har en kul idé! Som säkert skulle fungera...

Det finns ju Juniorföretag... men vad innebär det?

Som skolungdom får man ju lov att tjäna 18000 kronor utan att betala skatt... det vet vi ju... men hur ung får man lov att vara?

Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var inne på VP en gång, man skulle få massa gratisprylar sa de. Men sen när jag väl skulle beställa sakerna lade de på hur mkt som helst i frakt samt nån slags framställningsavgift eller vad de nu kallade det. Då blev jag sur och har inte besökt dem någon fler gång efter det, kändes lite som lureri :/

2010-05-13 @ 00:24:49
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: 2barnspappan

Är ganska säker på att det inte finns någon gräns på hur ung man får vara.

Tänk dock på att då hon är under 18 så är det ju du som blir "ansvarig".

Sen gör det väl inget om hon får betala lite skatt?

Finns en organisation som heter ung företagare, kolla med dom. Där kan du nog hitta alla svar du söker!

2010-05-13 @ 17:00:19
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0