Ingen lyssnar och jag...

2010-05-29 @ 16:58:19
... vet inte var jag ska börja någonstans!

Som det ser ut...

Har inte ens hunnit fixa middag än idag... tror det får bli något snabbt som barnen vill ha. Fick förslag på "pulver"mos och chicken nuggets...

Fick en Herman i en låda av grannen idag... det är en slags surdeg som jag ska förvara i tio dagar och som jag ska mata och röra i lite då och då... sen på den nionde dagen ska jag dela med mig till ett par vänner utav den lilla surdegen... eller lilla och lilla... den kommer att bli större!

På den tionde dagen ska jag baka en "god" nöt och fruktkaka av den och tvinga ungarna att äta! Vad tror ni om det?

Har precis bokat biljetter för mig och lill Prinsessan till Borås imorgon. På förmiddagen ska vi träffa "bästisen" och hennes barn (hon var så söt och ändrade sin arbetstid för min skull) och sen ska vi då på en minikonferens på Borås Sjukhus.

Vi åker hemifrån halv tio och är tillbaka ca 20:00 på kvällen!

Alldeles nyss kom en lysande lill Fan in genom dörren. Han och storebror var på "MONSTER JAM" på Ullevi!

    

Lill Fan tyckte att det var skitballt, men att ljudnivån var så hög så hög... hans öronploppar hoppade ur hela tiden. Det var stora monster truckar och motorcrosscyklar, arrangörerna kastade ut t-shirtar... men inte där lill Fan satt så han var lite besviken!

Nej nu ska jag fixa de där stackars chicken nuggets till barnen...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0