Min kropp gör vad den vill!

2010-05-14 @ 17:06:12
Och inte alls vad JAG vill...

Idag brinner det i min rygg och min nacke är jättekonstig...det känns som att hela ryggen går ur led. Vet inte riktigt vad jag ska göra!

Var ute med de små förut och det är ju underbart väder idag... riktigt varmt fast det blåste lite! Nu ska jag göra potatisgratäng med lövbiff och persiljesmör...
Prinsen är i antågande...

En av mina stora döttrar är kääääääääääär... eller ja kanske de är det alla tre... vad vet jag? Men just den här dottern blir alltid lite deppad när hon är kär. Hon tycker inte att hon duger, att hon blir tjock och ful...hon får med andra ord jättedåligt självförtroende när hon är kär. Hon tycker allt detta om sig själv... men egentligen är det ju tvärtom... hon ser strålande och frisk ut när hon är kär!

Du är strålande vacker! Min blomma... det är bara du själv som är lite schitzo!

Imorgon och på söndag jobbar jag... sen är jag ledig en dag och så jobbar jag fyra. Jag är glad att jag har fått lite mer dagar nu den sista tiden... då sparar jag på mina a-kassedagar! Jag trodde att jag hade hälften av dagarna kvar ungefär... men det var mer. Jag har på 3 år bara gjort slut på lite mer än 1/3 av dagarna. Så jag har ju en massa dagar kvar...

Skala potatis var det...



Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Vi får väl hoppas det (någon gång ska ju vara första haha).

Hon sa det skulle hålla ca 1 v, men om jag smörjde in mig ofta så kunde det hålla längre. Hela sprayningen tog bara 10 minuter knappt. Sen hade hon erbjudande om man köpte 10 kort osv. Ska se hur det håller. Kanske något att satsa på. Kram

2010-05-14 @ 18:36:22
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: J. -17 och gravid

Sv: Tack för dina kommentarer. Enligt gotlands kommun så fick jag inte tillstånd till att få lära mig thai, det var ju lite synd.. Ja, snart kommer mitt lilla barn och det kommer nog bli toppen! :)

2010-05-14 @ 21:20:37
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: LucyMoran

Sv: Åh vad roligt att höra!!! Underbart! Tack så mycket och kram!

2010-05-15 @ 02:43:04
URL: http://lucymoran.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0