Mycket på G i Gbg!

2010-05-27 @ 12:46:00

Nu är det massa kul på gång i vår stad...

I morgon börjar Hammarkullefestivalen... och jag tror att i alla fall någon av ungarna ska dit med sin far. På lördag ska jag ju gå på Gravid och Bebisfestival som arrangeras av Födelsehuset, då ska jag ta med mig lille Bror.

På lördag är det Monster Jam på Ullevi klockan 14:00... och jag vet att lill Fan drömmer om att få gå dit. Kanske en storebror kan förbarma sig?!

Sen läste jag något som jag tycker var lite kul... på prinsessan Victorias bröllopsdag den 19 juni kan giftaslystna par få chansen att vigas i vip-gondolen på det nya Göteborgshjulet. För att få chansen skickar man in namn, ålder på båda, gärna ett foto, e-mailadress och en motivering om varför just ni ska få gifta er i hjulet.

Har man tur kan man också vinna en övernattning i bröllopsviten på Elite Plaza! Hela 20 brudpar kan få chansen...

Det är Göteborg & C som anordnar det hela! De tyckte att vi i Göteborg skulle ha något roligt och folkligt samma dag som prinsessbröllopet...

Hoppas bara att det blir lite värme i luften också!


Kommentarer
Postat av: Romeo Patrick

Låter som en massa skoj i gbg =) Får ta mig en tur dit då, va där för någon helg sen i något stort köpcentra, vet inte vad det heter direkt men massa affärer och sånt =) Och så var jag på IKEA också, alltid lika trevligt =)



Hur har du haft det?

2010-05-27 @ 13:34:22
URL: http://romeon.net
Postat av: Lesly Valencia

Hej hej! Ja det är sant att det är mycket i Gbg denna helgen. Skulle vara kul att gå på Monster Jam någon gång. Men jag ska bara till HK karnevalen :D det ska bli roligt. Så hur gick det med "ploppen"



Varma Hälsningar

2010-05-27 @ 14:36:57
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: katarina

Tycker det är kul att det händer så mycket under sommaren i Göteborg.

Själv ska jag jobba nu massor med baler/studentfester. Sen blir det Metaltown, Kulturkalaset, Way out West, STCC, trädgårdsföreningens små konstert, så det finns allt att göra i Göteborg. Hoppas att ni får en trevlig helg. Vi ska oxå till HK Karnevalen.

2010-05-27 @ 17:14:37
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Låter som din helt är fullsmockad, härligt! Hoppas ni får fint väder.



KRAM

2010-05-27 @ 18:28:56
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Singelpappan

Det låter roligt med många aktiviteter... Hoppas att solen kommer att lysa på er.



Själv ska jag spela golf för första gången den här säsongen.



Kram

Postat av: 2barnspappan

Vart står detta hjul uppställt?



Vill ha lite tips av dig angående saker i och omkring Göteborg men jag återkommer om det ;)



Hoppas du får en trevlig helg!

Kram

2010-05-28 @ 15:46:34
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tack så hemskt mycket :D

2010-05-28 @ 15:52:46
URL: http://candis.se
Postat av: Maria

Hejsan!

Tack snälla för din kommentar! Jätteroligt att du ville kika in hos mig. Nina Badawi har ju skrivit om din blogg innan och jag har varit här och läst, men det var ett tag sedan nu och jag ser att du gjort om din sida ännu finare! Älskar den gröna färgen! Dina barn är jättevackra och jag känner igen mig i mycket då jag läser din blogg här, hur det är att leva med många barn.

Tack för dina råd. Jag ska fundera på hur jag ska lösa situationen.

Kramar, Maria "Supermamman" ( fast det är vi nog båda två..:)


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0