Tack gode gud..

2010-05-23 @ 17:43:36
... för att det finns goda människor som sprider kärlek runt omkring sig!

Idag har jag varit och hämtat ut paket på posten... gissa om jag var nyfiken.... jag var tvungen att öppna det direkt, kunde inte hålla mig tills det att jag kom hem.

I paketet fanns tre underbara akvareller som
Vilsen målat och skickat till mig... vilken underbar gåva! Dem ska jag rama in fint och så ska de få hänga på en hedersplats. Ljuvliga människa!

Och jag var nära att missa postavin... när jag jobbar och inte är hemma när posten kommer så hamnar den lite varstans, tur att jag tittade igenom alla papper idag.

Tack Vilsen... från djupet av mitt hjärta... tack för den fina gåvan!

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej hej, ja jag skriver ganska många inlägg, har så mycket o dela med mig utav.



Ja det var väldigt roligt med Miss Latina förra året. Synd att det inte blev nått mer. Det har ju varit en tradition i några år.



Ja Feng shui är intressant, finns mycket som går att göra för att må bättre i sitt hem eller på arbetsplatsen :)



Vad roligt att du fick lite tavlor, vad föreställer dem? Haft en bra helg annars?

2010-05-23 @ 19:10:00
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: vilsen

Stor kram till DIG!

2010-05-23 @ 21:27:58
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0