Det var så fiiint!

2008-12-18 @ 13:09:51
Igår kväll var det alltså skolavslutning...

Alla samlades på skolgården för att dricka glögg och äta pepparkakor, sedan vandrade alla sakta i fackeltåg ner mot kulturhuset. Jättevackert!

Jag trodde sedan att själva avslutningen skulle hållas på gården utanför kulturhuset, men det var fel...

Alla föräldrar visades in i den stora teatersalongen i kulturhuset... och bjöds sedan på en underbar julshow utav alla skolbarnen. Rektorn höll ett litet jultal och presenterade den nya rektorn som hon ska jobba tillsammans med från och med det nya läsåret, ännu en underbar kvinna...

Det kändes riktigt julmysigt när vi promenerade hem efteråt i mörkret... speciellt när vi passerade torget där den stora julgranen stod tänd...

Idag har jag börjat förbereda min gran... hihi... jag ska hänga stora pepparkakshjärtan i den! Hjärtan med röda band och glasyr på...

Sen så vet jag något som kanske kommer att hända i morgon... men det är inte riktigt säkert... kan knappt bärga mig inför barnen... men jag måste vara tyst!

         
          (Bilden är lånad... jag hade ju så klart glömt kameran som vanligt! Illa!)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0