Drömmar...

2008-12-15 @ 13:48:30
... det har jag gått om... en massa oförverkligade sådana! Och jag har även en hel kakburk full med drömmar...

Igår fick jag ett ryck och bakade drömmar och sedan chokladkakor med hackade valnötter på... kan vara bra med lite småkakor till jul. Om de finns kvar då vill säga!

Idag har lill Fan julfest i skolan, han ska vara tomte och leda luciatåget... hans fröknar ville göra något ovanligt... och låta en pojke gå först i stället för det traditionella med lucian först.

Imorgon är jag bjuden på julfika (obs! Inte julbord som de brukar bjuda på annars...) på extrajobbet. Har ännu inte bestämt om jag ska gå... beror på om jag har barnvakt! Fast det skulle ju förstås vara kul att träffa lite folk då jag jobbar ensam...

Näpp, nu ska jag lyfta på rumpen och ta en sväng till affären...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0