Känns tomt...

2008-12-22 @ 19:11:03
Även om vi till slut blev bjudna till brorsan för att fira jul med släkten så känns det tomt på något sätt.

Divan långt borta och Värstinnan reste igår i morse och borde ha kommit fram sent igår kväll. Jag pratade med henne igår mitt på dagen och då hade de precis gått ombord på båten... sen väntade dem 7 timmars båtresa.

Hoppas att hon får ett par underbara veckor!

Prinsen och lill Maran ska fira med pappan och hans sambos familj... men de kommer till mig på juldagen.
På juldagen ska maken ut och lira igen så då är vi ensamma... kul jul!  Nej men det är helt ok eftersom vi ändå bara ska sitta hemma...

Har faktiskt inte fixat till någon direkt julmat i år...

Men jag har köpt lite småsaker som sill och sånt och så har vi gjort lite julgotter. Och Jansson är ett måste... även för maken!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0