Typiskt!

2008-12-13 @ 11:55:37
Brukar aldrig titta på IDOL men igår så gjorde vi naturligtvis det... gillade Kevin med en gång och det var han som blev vinnaren! Fast jag tyckte faktiskt att Alice var lika bra...

Ångrar nu att jag inte tittat på det innan... så TYPISKT! Att titta på sista programmet...

Lussebullarna blev goda, jag gjorde också i ordning en del "fuskpepparkakor" till fikat idag... och det är köpta pepparkakor som vi satt glasyr på själva! Sparar man lite tid...

Först hade jag tänkt att vi skulle ha vårt lilla luciamys redan klockan sju på morgonen då SVT2 visar sitt luciatåg vid den tiden... men det var ingen som orkade gå upp då... inklusive mamma!

Så nu väntar vi på mörkrets infall... blir så mycket mysigare då med levande ljus!

Önskar er alla en fin LUCIADAG!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0