Varför ska pengar...

2008-12-22 @ 19:02:42
bestämma så mycket?!

Har nu köpt klappar till släkten för att inte behöva skämmas på julafton när mina barn får julklappar från dem...
Men jag har inte köpt några till dem själv...

Barnen behövde nya finkläder, det brukar de alltid få till jul... jag har köpt kläderna och slått in dem och så får de öppna dem på julaftonsmorgon... och så TROR de att de har fått julklappar av mig!

Känner mig så hemsk!

Sitter och tittar på granen... jo den står där... färdigklädd... ser väl ganska fin ut, men det fattas en sak. Jag hade planerat att hänga pepparkakshjärtan med glasyr på i den... men jag har inte hunnit göra dem än!

I kväll när barnen sover skrider jag till verket...

Det blir en barnvänlig (undrar vad tandläkaren skulle säga om den) gran i år... hihi... med pepparkakor och polkagrisar som pynt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Presenter och julklappar är inte allt! Du är en underbar mamma och det är faktiskt den bästa presenten till dina barn! Skickar en stor varm kram från oss!

2008-12-22 @ 19:44:42
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0