Lill Fan

2009-04-17 @ 22:28:03

Här har vi busunge nr 1 i familjen...

   

Här är ett utdrag ur min gamla blogg... det var innan Bebben föddes!

Prinsen och lill Fan... mina killar!

Jag som egentligen nog är en pojkmamma, trots alla mina flickor är så oerhört glad över mina killar!


Prinsen har alltid varit så otroligt snäll, tystlåten och blyg. En hjälpsam och ordentlig kille!
Aldrig några problem med honom... nästan så man önskar ibland att han skulle visa upp
en lite tuffare och busigare sida.


När jag efter 4 tjejer blev gravid igen på exakt samma datum som jag blivit gravid med Prinsen
så var jag säker på från början att det var en pojke jag väntade.

Och en pojke blev det... men o så olika de är!


Jag hade lite smått gått omkring och önskat mig en riktig liten busunge... och det fick jag! En lill Fan!

Busunge! Så till den grad att jag hur många gånger som helst ångrat att jag önskade mig en busunge...
inte trodde jag att han skulle bli tio gånger värre än Emil... men ändå en kille med ett jätte stort hjärta!


Men nu är jag där igen... men mina önskningar... och önskar mig en liten kille igen!


Och min önskan slog in... det blev en Bebbe... och gissa vad, Bebben är precis lagom... en blandning mellan Prinsen och lill Fan. Inte för busig och inte för snäll!

   

Lill Fan är en duktig och intelligent liten kille... han snappar upp allt och vet allt om allting...
Han är nyfiken på saker och tar reda på information själv om det är något han vill veta... han frågar inte.
Han gillar små barn och är jättegullig mot dem när de är ute och leker... verkligen tar hand om den.
Men han har kort stubin och är jättedålig på att förlora... i lek och spel... han vill vinna och han vill bestämma!


    

    


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0