Ett gäng...

2009-08-14 @ 20:47:57
... av mina älsklingar!

        

Idag på jobbet satt jag och tänkte jättemycket på mina stora barn. Det är inte så ofta som jag träffar alla på en gång...

Ringde Prinsen för att fråga när han slutade idag... tänkte han kunde ha hämtat mig eftersom våra arbetsplatser ligger ganska nära varandra. Men nej han sa att han var ledig och att han var på väg till Kungälv för att titta på en lägenhet där...

När jag slutade gick jag ut bakvägen på jobbet, eller rättare sagt personalingången... och tänkte snedda över gräsmattan mot baksidan för att gå till bussen. En av tjejerna på kontoret som stod därute och rökte tillsammans med ett par andra tjejer sa att "väntar inte dina barn på dig på framsidan?"

Nej sa jag... jo men jag tror det är din sons bil som står på framsidan sa hon då... jag gick runt och mycket riktigt så stod den fina bmw:n där... men det satt ingen son i den.
Jag gick närmare och så plötsligt hörde jag någon fnittra... och så såg jag tre par ben stick fram bakom hörnet... sträckte på mig lite och då såg jag mina döttrar sitta där på bänken och flina. Prinsen var också där förstås!
Alla fyra... OM jag blev glad! Vad roligt... och precis när jag längtade så mycket efter dem allihop...

De hade varit på grekisk restaurang på Linnégatan och ätit god mat...

Vi åkte hemåt men först var vi på Triumfglass (på deras café) och åt glass.  Vi hade en trevlig stund tillsammans...

Älskar er mina änglar!

    

Kommentarer
Postat av: ia

Vilken underbar överraskning!!!!

2009-08-15 @ 08:50:47
URL: http://iassida.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0