Då tror jag att jag kan...

2009-12-19 @ 20:53:06
... luta mig tillbaka och njuta av kvällen... och glömma julklappsstöket för det här året!

Visserligen är jag inte klar än men det värsta är över... nu är det bara kompletteringar kvar. Granen... det blev en liten kungsgran står på balkongen och väntar på att få göra kunglig entre.

Ungarna satt nyss fint i soffan medan jag var instängd i sovrummet i full fart med paketinslagning... men så tog tejpen slut och då tyckte jag att det räckte för idag.

Det blev inte så många julklappar köpta i år... kanske var de lite dyrare än vanligt! Barnen har fått berätta vad de önskar sig och jag har valt ut något utav det... punkt slut!

Nu ska vi mysa lite tillsammans istället innan det är läggdags för de små liven... om det nu går att få dem att sitta stilla, för nu är lill Fan igång med sina hyss igen. Jag ger ifrån mig ett stort PUUUUUUUUUUH! Och en stor suck!

Är riktigt trött faktiskt... skulle inte vara så dumt att hoppa i säng... men jag har lovat att vänta på Värstinnan, som är på tjejmiddag och kommer hem lite sent.

Ha en underbar kväll!




Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0