Ett blått öga

2009-12-05 @ 13:30:35
Igår snubblade lille Bror på vardagsrumsmattan, ramlade och slog i bordskanten... aj ja... det tog precis i kanten på ögat. Det sprack lite och blödde en stund... men självaste ögat skadades inte. Han var ledsen en stund och sen fortsatte han att leka!

Idag ser han ut som en liten ROCKY med blåtira runt ögat!

Värstinnan, grannflickan och jag såg på film igår när barnen somnat... en liten lugn stund innan det var dags att hoppa i säng.

Idag sov jag länge på morgonen... hade ju tänkt att jag skulle slappa hela dagen idag, eftersom jag jobbar imorgon igen. Men se nej det går inte... här ser ut som fan! Det står disk i hela köket och det är en salig röra överallt... har dessutom satt upp en tvättid i eftermiddag.

Egentligen hade jag planer på att baka lussebullar idag... men vi får se... om det finns någon ork över för det senare idag.

Sitter här och funderar på om man kanske skulle ta och nätshoppa alla julklappar... det var en på jobbet som föreslog det. Men det känns på något sätt lite opersonligt...

Nej... nu ska jag ta mig en funderare på vart jag ska börja här hemma... köket eller badrummen?

Klurig fråga!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du kanske ska delegera lite av jobbet?!...och nätshoppa behöver väl inte vara opersonligt? En del av tiden som du sparar på att ränna runt i affärer och bli svettig o arg kan du istället lägga på att slå in julklapparna fint. Det tycker jag är en bra ide :-D



Kram

Susanne

2009-12-05 @ 16:26:05
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0