George Clooney...

2009-12-07 @ 16:45:43
Pratade precis med en 80-årig dam i telefonen... hon hade lite klagomål!

En del chaufförer är inte så trevliga som de borde vara när de har med äldre (och andra) att göra... ber man om att få bli hämtad inne på ett ställe så ska man bli det... chauffören ska inte sitta ute och skvallra med andra chaufförer och strunta i kunden...

Det hade hon så rätt i så damen... hon avslutade med att säga att :Jaja... det är ju minsann inte George Clooney man får åka med varje dag...

Hon lät så besviken när hon sa det! Men så skrattade hon och sa hej då.

Jag log en lång stund efter det samtalet...

Känner gamla damer på 80 år till George Clooney?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi ja det verkr ju nästan så! :) I år är det visst en stjärna på toppen tänkte inte på det förrän du skrev det :)

2009-12-07 @ 18:27:33
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jo tanken har slagit mig men samtidigt finns de dom som är 100 gånger duktigare än mig :) och en plansch kostar nästintill skjortan att trycka upp :) dom pengarna har jag inte just nu!

2009-12-08 @ 15:08:42
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0