Illa... jag mår illa!

2009-12-18 @ 09:59:54

Känner mig allmänt äcklad... mår illa men inget händer... tycker det är mycket bättre när man får kräkas för då försvinner den där illamående känslan.

Men nu får jag vackert sitta här och känna mig olustig och inte ha lust till något...

I natt kunde jag inte sova... hur jag än försökte och hur jag än vände och vred mig så gick det inte. Ont i ryggen har jag...

När jag väl somnar om kvällarna så sover jag väldigt oroligt... vaknar hela tiden... väntar på att lille Bror ska vakna. Är helt stel i kroppen och hela kroppen värker... vill jag vända mig i sängen mitt i natten så går det inte... för jag är så stel och har så ont. Överkroppen vill vända sig men underkroppen hänger inte med!

Läskigt!

Sitter här och funderar på om jag ska vara hemma imorgon också eller om jag ska gå och jobba... när jag mår så här blir jag helt orkeslös. Bara sitter och tittar... och tänker på allt jag borde göra!

Barnen har redan ätit upp alla pepparkakor och lussebullar som vi bakade... suck... ska jag behöva baka nya nu?
Vi har alltide lussebullar till julfikat...

Idag var det bestämt att vi skulle göra julgodis... får väl se hur det blir med den saken!

Värstinnan åkte med hem till Prinsen igår... hon skulle gå till arbetsförmedlingen där borta... eftersom hon ju är skriven hos pappa.

Lille Bror är varm och febrig, lill Fan är hemma för han har ont i magen... lill Prinsessan skrattar och tjoar och har kul!

Och jag måste gå ut och handla... men... detta stora MEN...


Kommentarer
Postat av: Nabil

Vad söt du är som länkar till min blogg! Snällt. Ville bara säga att du stavat fel på mitt namn. Nabil El Alaoui Sossey ska det vara!



GOD JUL!

2009-12-18 @ 13:07:05
URL: http://www.nyabella.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0