Kroppen sa NEJ!

2009-12-01 @ 15:27:40
Idag är jag hemma...

I morse när klockan ringde klockan 5 och jag skulle upp så sa hela systemet ett stort NEJ!

Kroppen var som en enda stor värkande boll och huvudvärken var nästan värre. Jag sjukskrev mig helt enkelt och stannade kvar i sängen... tog mig en rejäl sovmorgon och sen jag vaknade har jag bara suttit och inte gjort någonting.

I morgon är jag ledig och på torsdag arbetar jag kväll... jag hoppas att det räcker som återhämtning!

Men nu är det dags att sätta fart för disken diskar inte sig själv... och saker och ting ställer sig inte på plats där de ska vara av sig själva...

Det verkar omöjligt att få en dag att bara slappa på!

Kommentarer
Postat av: Lesly

hehe, ne jag funderade hur löjligt det skulle låta att fråga, men är man nyfiken så är man. Låter som att du har hittat en bra lösning iaf. Ska testa det tack :)



Gurkmeja, låter jätte intressant det ska jag definitivt införskaffa och testa :)



Tack för ditt besök, ha en fin kväll!

2009-12-01 @ 18:11:17
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var kul att höra! Tappa inte bort mig nu då :-D Bloglovin kanske?!



Kram

Susanne ♥



PS. Hoppas du piggnar till!

2009-12-01 @ 19:11:43
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: only me

Hoppas att du får vilat upp dig lite.. akn inte vara så roligt att ha det på det viset :S

kram

2009-12-02 @ 12:32:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0