Nu är det sena kvällen och ...

2009-12-02 @ 22:34:49
... snart dags att nana kudden!

Det enda jag gjort idag på hela dagen var att tvätta mellan 10-16, det blev en hel del tvätt som försvann... men jag lovar att det finns mer! Tar aldrig slut...

Prinsen kom på en fika nu i kväll... han hade pepparkakor och dammsugare med sig! Hm så gick det med den bantningen... eller jag har ju egentligen inte startat än.

Jag vill ju dricka Nutrilette!  Och det ska inhandlas först...

Barnen är helt omöjliga och vill inte lyssna på något jag säger... de klampar, dunsar och för oväsen och lyssnar inte alls på mig när jag försöker att hyssja dem.

I morgon blir det ju full rulle som jag skrev innan... skulle vilja slinka in snabbt på Panduro, men det lär nog inte bli någon tid till det.

Jag mår inte så där toppen precis men jag har inte tid att kurera mig just nu...

Pratade med chefen idag angående månadsanställningen och hur det ska bli efter årskiftet. Vi fick ju vikariat på 3 månader och sen visste de inte vad som skulle hända.

Vi var fyra stycken som blev anställda samtidigt... killen... den enda, sa upp sig efter sommaren för han skulle plugga i en annan stad. Jag och mina älsklingskollega fick vikariat och den fjärde fick fortsätta på tim och nu har de sagt till henne att hon inte behövs mer när det nya året börjar.

Jag och min älsklingskollega får gå tillbaka till timanställning... Hm kul!!!! Not!

Det är i alla fall det som gäller just nu...

Kommentarer
Postat av: Angel.värst-innan

Så du ska inte jobba så mycket som du gör nu!?



Yeeeeey! isåfall!

2009-12-02 @ 22:56:34
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: Mimia

Nej... haha... och då blir det inga kläder till dig heller!! ;)

2009-12-02 @ 23:02:40

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0