Vår lillebror är väldigt...

2009-12-08 @ 19:02:27
... liten!

På 2 1/2 årskontrollen vägde han 11,5 kg och var 87 cm lång. Som en 1 1/2 åring ungefär...

Min lilla plutt... han är så liten!

Storasyster Prinsessan var likadan när hon var liten... det var inte förrän hon började skolan som hon började att komma ikapp de andra barnen både på längden och viktmässigt. Nu är hon 10 och är fortfarande en av de minsta i klassen...

Lill Prinsessan däremot... är ju nyss fyllda 4... men till henne får jag köpa kläder som passar en 6 åring.

Vad olika barn kan vara!

Längtar efter min pluttis... i morse satt han och tittade på mig. När jag tittade tillbaka på honom så la han huvudet på sne och log mot mig... och så sa han: Du är söt mamma!

Oh... mitt hjärta hoppade ända upp till stjärnorna och ner igen utav kärlek!

Det finns inget bättre än mina barn...

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Nej det är konstigt ibland hur det kan skilja mellan storleken på barnen, men det jämnar väl ut sig i slutänden :) Vad gulligt sagt :D Ibland är de så goa :)

2009-12-08 @ 23:31:01
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: therese

Tack :) Ja jag blev verkligen nöjd med mina inköp :)

2009-12-09 @ 11:29:44
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Ljusets Krigarinna

Åtta barn! Underbart!

Å vilken fin blogg!

2009-12-09 @ 18:45:25
URL: http://fiffiluralite.blogspot.com
Postat av: Vilsen

Åååå, visst ÄR de UNDERBARA våra barn....

Tack för att du finns! KRAM

2009-12-09 @ 22:56:15

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0