Ändrade planer...

2009-07-12 @ 19:44:44
Min lilla trip blir inte av!

Maken kommer hem från sin imorgon...

På tisdag ska jag åka och lämna Prinsessan och lill Fan hos min käre broder... hoppas nu att det fina vädret är tillbaka! Idag har det ju varit ganska så skapligt...

Hörde idag en människa på torget säga att det skulle bli en het sommar... (fast det är klart jag vet ju inte på viket sätt hon menade... het). Men vi får väl hoppas på fortsatt värme...

Just precis nu håller jag på att färga håret... lite ljusare! Får se vad det blir för resultat...

När jag höll på för fullt inne i badrummet var det någon som bankade på min dörr ett bra tag... men jag öppnade inte, jag var ju upptagen. Makens släktingar hade ringt på min mobil också... men eftersom jag nästan alltid har ljudet av så hade jag ju naturligtvis inte hört när de ringde. Det var säkert systersonen som var här och bankade... oroliga för sin lille morbror!

De har ju inte hört av honom på flera flera veckor... och inte ringer de någon gång för att fråga efter hur jag och barnen mår eller om vi behöver något i vår ensamhet. De kommer garanterat att vara skitsura på mig nu... men det ger jag faktiskt blanka f-n i! Jag var hur vänlig och familjär som helst i många år men det hade jag inget för så nu har jag gett upp... klarar mig alldeles utmärkt utan dem!

De kan beklaga sig för morbror imorgon...

Undrar om jag är klar i huvudet nu?


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack så mycket!! Nu blev jag jätte glad!! :D



Vet precis hur det är med sådan släkt! Hade det precis lika med min fd, eller nuvarande eller vad det nu är! Komplicerat är det iaf! :) Känns som att man är ett litet barn som inte vet vad man gör så de måste ha kontroll över en....



Lycka till med "släkten" ;)



Kram!

2009-07-12 @ 21:16:33
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: amanda

Tja! Du kanske är trött på reklam o sånt... så förlåt om jag gör dig lite upprörd heheh.. Men! Jag ville tipsa om en sida där man kan tjäna massa pengar bara genom att klicka på annonser eller erbjudanden... har hållt på 2 dagar och har snart 500 kr! Hur bra som helst! genom att bli medlem via min länk så hjälper du självklart mig me 8 kr!



http://www.woopa.se/?ref=alskvard



Tack!! Och sprid vidare din länk du skaffar till alla du känner, 8 kr/person är mycke om du tex fått 100 st på en månad !! 800 kr är grymt braför en sån här busenkelsak!

2009-07-13 @ 02:36:20
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: malin

Hoppas du blev bra i skallen!" ;)



Vilken söt lillprinsessa du har!



Kramar Ma

2009-07-13 @ 09:01:54
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0