Det vräker...

2009-07-24 @ 11:03:38
... i alla fall inte ner något från himlen idag... än så länge...

Sitter på jobbet och gäspar... vet inte om det är trötthet eller om jag helt enkelt är lite uttråkad. Man blir så trött i huvudet av att hela tiden prata i telefon... det ringer och ringer och så ska man hoppa mellan olika bokningssystem...

Vissa dagar har man inte huvudet med sig... som man borde!

Ska jobba imorgon också... så söndag blir min enda lediga dag den här veckan.

Nu ska jag ut på promenad...

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Jag tänkte bara höra om du är intresserad av att tjäna pengar? I så fall så har jag ett jättebra tips till dig, du blir medlem på sidan nedanför, och då tjänar du pengar genom att besöka hemsidor och värva vänner, det är verkligen jättelätt och jag tjänade 300 kronor på mindre än 2 timmar!

Man kan ta ut sina pengar när man vill, det är inget fusk med detta och det funkar verkligen!

Här är sidan; http://www.woopa.se/signup.php?ref=sstii-lle

2009-07-24 @ 12:31:50
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0