Iran... fy fan!

2009-07-13 @ 17:34:59
Så sa maken i alla fall!

Han har varit på en business trip till Iran i två veckor nu... och han gillade det inte. Wow sa han, som själv är muslim, jag förstår varför de är så negativa till islam...

Ungarna är så klart jätteglada att pappa är hemma igen! Presenter fick de också...

Jag fick en pläd/matta/väggbonad eller vad man nu ska kalla den för... jag gillade färgerna och mönstret var inte för mycket. Nu ska jag bara komma på vad jag ska använda den till...

    

Är mätt på pizza! Var på toaletten alldeles nyss och när jag kom ut till vardagsrummet låg där pizzasallad över hela golvet... en liten busig lille Bror som varit i farten. Han måste och stått och kastat hela nävar med sallad för det ligger överallt!

Grrr!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0