Lite gott fram på kvällen...

2009-07-23 @ 16:06:57
Idag tror jag att vi ska äta lite gott...

Inga stökiga barn hemma och småbarnen somnar tidigt. Kanske läge för att se en film ostört...

Nåja... än ska här jobbas ett antal timmar, kommer inte att vara hemma förrän klockan 21.

Nu är dags att så smått sätta igång och börja planera för skolstarten... nya gympakläder och skor, skolväskor, regnkläder och annat som behövs inför hösten. Allt som är för litet eller utslitet ska rensas bort...

I höst ska både Prinsessan och lill Fan dansa... hon överger baletten för att återgå till lite modernare dans och lill Fan är osäker på brottningen, som han för övrigt är jätteduktig på! Kanske kan jag övertala honom att träna både dans och brottning. Han kommer att dansa i en killgrupp där det mest dansas breakdance...

Tänk om man fick möjligheten att göra om hemma lite också... det skulle allt vara något! Lite nya möbler och kanske lite nyrenoverat på väggarna.

På lunchen var jag ute och promenerade i ösregnet... tycker om att promenera när det regnar... men man ska ha rätt kläder! Och det hade jag inte idag...







Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0