Lite nytt i garderoben...

2009-07-23 @ 17:56:46
Eftersom jag ju fick "veckopeng" av maken när han kom hem från sin resa så har det blivit lite nytt i garderoben...

Hittade ett par bilder...

 

 

Expediten i affären sa att jag skulle klä jättebra i den nedersta blusen/tunikan... färgmässigt... men jag tvekade faktiskt. Fast sen när jag provat den gillade jag den jättemycket så den fick hänga med hem.
Klänningen nedanför sitter jättefint på och är en riktig höstsak tycker jag... den ska nog också få flytta in.

   

Jag har dessutom köpt två par nya skor... ett par byxor, en t-shirt och lite annat smått. Fast det mesta utav "veckopengen" gick nog till kläder åt barnen...

Men mamman fick i alla fall lite nytt!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja, men visst har man liiite höstkänsla?!



Kram Ma

2009-07-24 @ 09:50:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0