Lite shopping gör gott!

2009-07-13 @ 21:18:54
Fick lite veckopeng av maken... han stack ut (efter att ha varit hemma bara någon timme... tydligen något som är viktigare än barnen) och jag stack till köpcentret. Shopping, shopping...

Köpte en tunika/klänning och en ny handväska till mig själv... nu behöver jag inte längre gå runt med den väska som Värstinnan ärvt (läs snott) från pappans sambo. Den jag köpte nu var modell lite större... så att jag får plats med både matsäck och mappar till jobbet!

Var inne en sväng på Panduro och köpte lite nya pärlor samt pärlplattor... jättebra pris... två ganska stora burkar med pärlor, 4 stora plattor och 4 små plattor för mindre än 100-lappen.

Den lilla vita hyllan har jag spanat på länge... den är köpt på Di Moda och tänkt att ha på tjejernas toalett. Nu till slut var det ett bra pris på den!

Det blev även lite handlat till barnen... jag har inte handlat direkt mycket nytt för sommaren till dem... men nu blev det i alla fall ett par plagg till. Lill Prinessan fick en ny bikini... det är alltid bra att ha ett par stycken, när man är liten! Man ska inte gå runt och bli kall... Hon tvingade mig nästan att ta kortet!

    

Lille Bror fick 3 stycken nya t-shirtar ... så nu lär han bli stilig! Och så fick han ett set med t-shirt och shorts... med krokodiler på, dem gillade han tydligen för han ville prova med en gång!

Lill Fan fick ett set med linne och shorts, nya strumpor (hade kostat 70:- för tre par... nu 15:-  på KappAhl). Prinsessan fick också strumpor, en jättefin faktiskt romantisk vit t-shirt och en klänning med smala axelband. Hon fick dessutom ett par nya dojor igår... ett par som liknar Converse men inte är det!

Lill Prinsessan fick förutom bikinin en t-shirt, en klänning, en tunn kofta och naturligtvis strumpor...

Nu ska jag sätta igång med att packa barnens ryggsäckar... i morgon bär det av till morbror! 

Kommentarer
Postat av: malin

Åååh, gillar verkligen bilden med stenarna o havet!



Mmmm, shopping Ääär kul juuh! ;)



Ha en toppendag!



Kram Ma

2009-07-14 @ 11:52:14
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: only me

låter som en rolig dag thihi.



tråkigt bara att mannen försvann lika fort igen men men...

hopaps att barnen får roligt hos sin morbror =)

2009-07-14 @ 12:09:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0